Regulamin sklepu
Niniejszy regulamin został ostatnio zaktualizowany dnia 2025-05-20
REGULAMIN SKLEPU INTERNETOWEGO STRICTUS Sp. z o.o.
I. POSTANOWIENIA OGÓLNE
- Informacje o Sprzedawcy
Niniejszy Regulamin określa zasady zawierania umów sprzedaży na odległość drogą elektroniczną pomiędzy:
STRICTUS Sp. z o.o.
ul. Handlowa 7 lok. 20, 15-399 Białystok
NIP: 542-315-29-26
(dalej „Sprzedawca" lub „Sklep"). - Charakter Sprzedaży
Sprzedaż prowadzona przez Sklep przeznaczona jest wyłącznie dla przedsiębiorców. Sprzedaż konsumencka, rozumiana w świetle ustawy z dnia 27 lipca 2002 roku o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej oraz o zmianie Kodeksu Cywilnego (Dz. U. 141 poz. 1176), nie jest realizowana. - Integralność Regulaminu
Niniejszy Regulamin stanowi integralną część umowy sprzedaży zawieranej pomiędzy Sprzedawcą a Klientem (przedsiębiorcą).
II. ZAMÓWIENIA
- Zakres i Sposób Składania Zamówień
a) Oferta Sprzedawcy obejmuje Towary prezentowane w Sklepie Internetowym oraz materiałach informacyjnych.
b) Zamówienia na Towary można składać:- poprzez formularz dostępny na stronie internetowej: https://www.strictus.pl/
- drogą elektroniczną na adres: strictus@strictus.pl
- osobiście w siedzibie Sprzedawcy.
Wymagania Dotyczące Zamówienia
a) Przy pierwszym zamówieniu Klient (przedsiębiorca) zobowiązany jest do podania danych niezbędnych do wystawienia faktury VAT, w szczególności numeru NIP.
b) Zamówienie powinno zawierać:- datę złożenia zamówienia,
- szczegółową specyfikację Towarów zgodnie z opisami zamieszczonymi w ofercie,
- oczekiwany termin realizacji,
- wybrany sposób dostawy,
- formę płatności.
c) Po złożeniu zamówienia Klient otrzyma wiadomość e-mail z potwierdzeniem przyjęcia zamówienia oraz szczegółowymi informacjami dotyczącymi realizacji.
d) Klient ma możliwość rejestracji w Sklepie, co umożliwi utworzenie konta użytkownika. Posiadanie konta umożliwia:- przeglądanie historii zamówień,
- szybsze i wygodniejsze składanie kolejnych zamówień,
- dostęp do dodatkowych funkcjonalności dostępnych w Sklepie.
- Negocjacje i Zmiany Cen
a) W przypadku zamówień na większe ilości Towarów możliwe są indywidualne negocjacje warunków cenowych.
b) Ceny podane w ofercie są cenami netto i mogą ulec zmianie w razie istotnych zmian rynkowych lub kursowych. Sprzedawca zastrzega sobie prawo do wprowadzania zmian, o czym Klient zostanie niezwłocznie poinformowany. - Zastrzeżenie Własności
Własność Towarów przechodzi na Klienta dopiero po uregulowaniu pełnej ceny sprzedaży.
III. PŁATNOŚCI
- Formy Płatności
a) Nowi Klienci są zobowiązani do uregulowania płatności przelewem bankowym na podstawie wystawionej faktury pro-forma przed wysyłką Towaru.
b) Klienci o ugruntowanej współpracy mogą, na podstawie indywidualnych ustaleń, korzystać z odroczonego terminu płatności.
c) Brak zapłaty za nieuregulowane w terminie faktury spowoduje wystawienie faktury pro-forma przed wysyłką kolejnych Towarów.
d) Zamówienia mogą być opłacane również przy użyciu systemu Przelewy24. - Weryfikacja Kontrahentów
Sprzedawca zastrzega sobie prawo do weryfikacji wiarygodności kontrahentów (np. poprzez dostępne bazy gospodarcze). - Data Dokonania Płatności
Za datę dokonania płatności uznaje się datę wpływu środków na konto bankowe Sprzedawcy.
IV. REALIZACJA ZAMÓWIEŃ I DOSTAWA
- Termin Realizacji
a) Towary znajdujące się na stanie magazynowym wysyłane są niezwłocznie, najczęściej w ciągu 1-3 dni roboczych od potwierdzenia zamówienia.
b) W przypadku braku dostępności Towaru Sprzedawca poinformuje Klienta o nowym terminie realizacji. - Koszty Dostawy i Metody Transportu
a) Koszty wysyłki ponosi Klient. Szczegółowe informacje dotyczące kosztów i sposobu dostawy są podawane podczas składania zamówienia.
b) Towar wysyłany jest za pośrednictwem firm kurierskich. Klient może również zorganizować transport własnym przewoźnikiem lub odebrać Towar osobiście z magazynu Sprzedawcy. - Przejście Ryzyka
Ryzyko uszkodzenia lub utraty Towaru przechodzi na Klienta w momencie przekazania przesyłki firmie kurierskiej (lub innemu przewoźnikowi).
V. GWARANCJA I REKLAMACJE
- Gwarancja
a) Towary oferowane przez Sprzedawcę objęte są gwarancją producenta, standardowo wynoszącą 12 miesięcy od daty sprzedaży, chyba że dla danego Towaru ustalono inny okres gwarancyjny.
b) Gwarancja uprawnia Klienta do żądania usunięcia wad lub wymiany Towaru na nowy, wolny od wad. - Zakres Gwarancji
Gwarancja nie obejmuje:- uszkodzeń wynikających z niewłaściwej eksploatacji lub nieprawidłowego montażu,
- uszkodzeń powstałych podczas transportu, jeżeli Klient nie zgłosi ich niezwłocznie przy odbiorze,
- uszkodzeń spowodowanych przeróbkami, modyfikacjami, nieautoryzowanymi naprawami lub zmianą oprogramowania.
Procedura Reklamacyjna
a) W przypadku stwierdzenia wady Towaru Klient powinien niezwłocznie zgłosić reklamację drogą elektroniczną na adres: strictus@strictus.pl lub listownie na adres siedziby Sprzedawcy.
b) Reklamacja powinna zawierać numer zamówienia, opis wady oraz oczekiwane rozwiązanie.
c) Klient zobowiązany jest odesłać Towar w oryginalnym opakowaniu wraz z kompletnym wyposażeniem.
d) Koszt przesyłki związanej z weryfikacją wady ponosi:- Sprzedawca, jeśli reklamacja zostanie uznana,
- Klient, jeżeli wada wynika z niewłaściwej eksploatacji lub innych przyczyn wyłączonych z gwarancji.
e) Sprzedawca rozpatrzy reklamację w terminie 14 dni od otrzymania zgłoszenia wraz z Towarem. W przypadku konieczności przeprowadzenia dodatkowych badań termin ten może ulec przedłużeniu, o czym Klient zostanie poinformowany.
f) Reklamacje nie stanowią podstawy do wstrzymania płatności za odebrane Towary.
VI. POLITYKA ZWROTÓW
- Prawo Odstąpienia od Umowy
a) W związku z charakterem sprzedaży na rzecz przedsiębiorców, prawo odstąpienia od umowy, przysługujące konsumentom, nie ma zastosowania.
b) Zwrot Towarów może nastąpić jedynie w ramach procedury reklamacyjnej lub na podstawie indywidualnych ustaleń między stronami. - Nie przyjmujemy zwrotu kabli.
- Procedura Zwrotu
a) Wszelkie zwroty Towarów, poza sytuacjami objętymi reklamacją, wymagają uprzedniej pisemnej zgody Sprzedawcy.
b) Klient, który uzyska zgodę na zwrot Towaru, zobowiązany jest odesłać Towar w stanie niezmienionym, w oryginalnym opakowaniu i z kompletną dokumentacją.
c) Koszty przesyłki zwrotnej ponosi Klient, chyba że strony postanowią inaczej.
VII. OCHRONA DANYCH OSOBOWYCH
- Przetwarzanie Danych
a) Administratorem danych osobowych przekazanych przez Klienta jest Sprzedawca.
b) Dane osobowe przetwarzane są w celu realizacji umowy sprzedaży, obsługi zamówień oraz kontaktu z Klientem. - Prawa Klienta
Klient ma prawo dostępu do swoich danych, ich poprawiania oraz żądania zaprzestania przetwarzania zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa. - Udostępnianie Danych
Dane osobowe nie będą przekazywane osobom trzecim, chyba że jest to niezbędne do realizacji zamówienia (np. firmom kurierskim) lub gdy wymaga tego przepisy prawa.
VIII. POSTANOWIENIA KOŃCOWE
- Zmiana Regulaminu
Sprzedawca zastrzega sobie prawo do zmiany niniejszego Regulaminu. Zmiany wchodzą w życie z dniem publikacji na stronie Sklepu. - Prawo Właściwe
Umowy zawierane na podstawie niniejszego Regulaminu podlegają prawu polskiemu. Wszelkie spory wynikłe w związku z jego stosowaniem będą rozstrzygane przez właściwy sąd powszechny. - Kontakt ze Sprzedawcą
Wszelkie pytania, uwagi lub reklamacje dotyczące funkcjonowania Sklepu należy kierować na adres:
STRICTUS Sp. z o.o.
ul. Handlowa 7 lok. 20, 15-399 Białystok
E-mail: strictus@strictus.pl
Data wejścia w życie: 07.03.2025.